یاد داشت 6
شهر ساری یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور بوده که در تمام ناریخ خود به عنوان مرکر یک استان وسبع عمل می کرده است ، تمامی استانهای گلستان و سمنان و همینطور بخش های وسیعی از استان تهران و قزوین توسط همین شهر مدیریت و اداره می شد. به نظر می رسد امروزه این مرکز در مقایسه با سایر مراکز استا نها پیشرفت چندانی نداشته است ، از جمله کسانی که می توانند این شهرستان را به جایگاه واقعی خود نزدیک سازند نمایندگان محترم مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستند.ضمن ارج نهادن به زحمات همه نمایندگان فعلی و ادوار گذشته باید تلاش نمود تا سایه حضور این شهرستان را در همه جای مجلس از کمیسیونها گرفته تا صحن علنی بیشتر تقویت نمود. باید تلاش نمود تا صدای مردم فهیم ساری بیش از پیش از تریبون مجلس به گوش برسد..
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۴ ساعت 10:39 توسط سید تیمور میرشفیعی لنگری
|